ajj...

hej!
förlåt för att jag inte har uppdaterat på några dagar, jag har helt och håller inte orkat.
men nu är jag här igen. men inte den friskaste Linnéan som finns.
för idag så tog vi sprutan, asså det gjorde inte ont att ta den, men efter så fick jag jätte ont i
armen, så nu kan jag knappt röra den...
+ att jag är helt seg i kroppen.
sen har det varit jätte kallt idag, när jag skulle cykla till och hem från skolan höll jag på att frysa häcken av mig!
hehe.
men det va nog allt för idag.
kramar, nej inte kramar för det gör ont i min arm?
ni får pussar i stället.
puss linnellas
haha, tyckte bilden passade med min dag.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: hihi åh tack snälla du, det ska jag göra! Kram:)

2009-11-05 @ 19:25:33
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha det hade vart en bra uppfinning du! :P



Ha en fin helg, & tack du! Kram

2009-11-06 @ 12:26:07
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0