fredagsmys

hej igen.
och förlåt för att jag inte bloggade igår. men jag hann inte...som vanligt eller?
nu får jag skärpa mej.
men idag har jag varit i skolan, och det onda i armen efter sprutan är mycket mindre!
det är bra.
sen på engelskan skulle vi sitta och snacka engelskainför läraren och hon typ skrev ner saker, tror jag :s
men jaja. Vi slutade tio övet ett idag, skönt.
men vid 4 nått kom pappa och hämtade mig hemma hos mamma, så körde vi och handlade mat.
sen nu sitter jag här. och har nästan precis hjälpt syster med sitt gympapass till skolan. ett sån man har på friskis.
och om tio minuter ät det dagt för IDOL.
och då blir det, fredagsmys!
så ha det bra.
kramar linnellas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0