första inlägget

hejsan!
nu sitter jag här med musik i öronen och väntar på att maten ska bli klar. vi ska äta pommes, sallad och grillat kött, mumms...
men idag följde jag med pappa utt ill norra åsum för att kolla när pappas kompis körde gokart. han tävlar i sånt. ha var faktiskt bra. sen så skulle pappa laga sina däck på bilen. och sen körde vi till Willys för att handla lite, hehe. men nog snackat om det. ikväll ska jag väll se på körslaget, tycker inte det är så bra men det får gå ändå. men sen ikväll när jag ska sova blir det Twilight igen!
men nu ska jag dra och kolla på tv.

/ linnellas ♥


bilarna/rattarna vi köpte på Willys.


Kommentarer
Postat av: kalla mig pudding ;)

fin blogg :)

2009-10-11 @ 15:22:14
URL: http://jjosefinbengtsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0