tillbaka

hej !
nu är jag tillbaka på bloggen igen, har haft ett litet uppbehåll.
men igår så var jag, farmor, farfar, syster och pappa på ullared och shoppade.
jag shoppade lite olika. jag kan lägga upp bilder på kläderna imorgon. jag orkar inte nu.
men idag så har jag spelat match mot mörrum, det gick väll sådär!
sen har vi haft kalas för syster som har fyllt 17. grattis i efterskott!
hehe.
ocg sen har jag börjat få kontakt med en gamal kompis igen , whiiii !
men nu ska jag titta på teve. ha det bäääst
/ linnellas ♥


saknar new york !


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi tack för din åsikt :). hoppas du haft en fin helg nudå, kram!

2009-10-26 @ 00:30:36
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0