Hej söndag.

Hejsan. Vaknade halv 7 av att jag hade jätte ont i min hals. Så jag tog en halstablett och det hjälpte, sen gick jag och försökte somna om igen, och det lyckades jag med. Så jag vaknade igen vid halv 11 tiden och och frukost med sis och pappa. Så nu sitter jag här i min säng och lyssnar på lite blandad musik men snart får jag resa på mitt ass och ta tag i dagen. Jag måste klä på mig, fixa mig och sånt dära. Sen får jag se vad jag gör, men en sak är planerad för dagen och det är att jag och Ellen ska kolla på ifk klockan 17.00. Men jaja. Nu får det räcka för morgonen.


Kommentarer
Postat av: josse

blogga då ? :/

2010-06-01 @ 18:37:32
URL: http://absolutbengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0